Wij hebben een hoofd vol ideeën en een rugzak vol kennis om jouw organisatie online te laten opvallen. Ideeën die zorgen voor betere vindbaarheid, ideeën die jouw doelgroep aanspreken en bovendien ook raken. De onderstaande opdrachtgevers gingen je succesvol voor.
Voor Nationale Autowasbon ontwerpen we in samenwerking met Marloes een geheel nieuwe website en gaan we aan de slag met een socialmediastrategie.
Voor BergHop uit Hierden hebben we een socialmedia-strategie gemaakt. Uiteraard helpen we ook met de uitvoering.
Voor Broekhuis, partner in mobiliteit, verzorgen wij alle social media- en marketingtrainingen. Daarnaast sparren we regelmatig over nieuwe trends en ontwikkelingen.
DB Keukens helpen we met hun socialmedia-strategie en LinkedIn-marketing. Een dag in de week zijn we aanwezig op de marketingafdeling om te sparren.
SlimmeZ is de opleidingspartner van Emil Frey op het gebied van contentmarketing en socialmediamarketing.
De syllabus Gespreks- en verhoortechnieken is geüpdatet en in een nieuw jasje gestoken. Wij mochten dit project namens Dubbel E Acteerservice coördineren en de nieuwe teksten redigeren.
Opleider in marketing & communicatie. Mendy is als trainer actief voor Frankwatching en geeft verschillende trainingen.
Het mediateam van de Gemeente Amersfoort weet ons inmiddels te vinden. We stapten in de auto voor een LinkedIn-training en schrijven voor online.
Het mediateam en Economische Zaken van de gemeente Schiedam volgde een schrijftraining. Schrijven voor social media om precies te zijn. Het was een leuke en leerzame dag.
Heeft recent een nieuwe website. Wij herschreven alle teksten. Een aantal medewerkers zaten ook al eens in onze training, schrijven voor online. Nefkens is onderdeel van Emil Frey, zo vonden ze ons.
Salverda Bouw kiest voor SlimmeZ. We gaan Salverda Bouw op de online kaart zetten. De socialmedia-strategie en contentstrategie staat, de contentproducties lopen en we geven maandelijks trainingen.
Medewerkers van Sambyhan, journalistiek HAN Medium, hebben een training gevolgd voor het duurzaam inzetten van bestaande content. Wat plaats je waar, zonder hetzelfde te plaatsen.
De faculteiten van de Universiteit van Amsterdam staan weer op scherp. Door de training 'Schrijven voor social media' kunnen ze op een nieuwe manier naar hun content kijken. En dat met een doel plaatsen op social media.
Sales, marketing en management schoven aan voor een incompany LinkedIn-training. Met plezier kijken ze terug, zo lieten ze ons weten!
Wat doe je als je plotseling verantwoordelijk bent voor de social media-uitingen van je bedrijf? SlimmeZ inschakelen om je kennis bij te spijkeren. Dat is tenminste wat ik met mijn collega’s van stichting Elan heb gedaan en daar hebben we geen moment spijt van gehad. SlimmeZ heeft een training op maat gemaakt, waarin ze ons voorzag van achtergrondinformatie en tips & tricks gaf. Ze had zich verdiept in onze branche (onderwijs), wat heel fijn was. We vertrokken met een hoofd vol nieuwe ideeën en een goedgevulde maag dankzij de lekkere lunch. Kortom, het was hele leerzame en nuttige dag in een fijne setting. Aanrader!